8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Prasówki

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Wszyscy wiemy, że zabieg ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt ciężkiej liczby gazie i dieta uboga w owoce i warzywa nie wróżą nic dobrego. Czynniki te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Stanowi a trochę prostych, i zarazem efektywnych kroków pozwalających zapobiec tego zagrożenia.

kup traz

 

 

Poniżej prezentujemy 8 owoców, które o spożywać, by uniknąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie bananów w finale zmniejszenia zbyt wysokiego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki wysokiej zawartości potasu. Przypisuje się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi wprowadzonemu w owocach wysokie ciśnienie tętnicze nagle się obniży. Banany można jeść jako dorosłą przekąskę lub podać je do jogurtu lub do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z ziołem miąższem zawierają potas, także jak pomidory i owoce. Zawierają i witaminę C, która postępuje jak przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zlecenia na potas, 7% na magnez i 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie soku z dwóch pomarańczy każdego dnia może zadziałać w ograniczeniu ciśnienia tętniczego. Rezultat w stronie obniżenia ciśnienia można zobaczyć po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu to bardzo świeży owoc, który można jeść na twardo lub dusić w formie soku. Pewne z poszukiwań dowiodło, że picie filiżanki wyciągu z granatu choć raz dziennie przez cztery tygodnie może zadziałać w ograniczeniu ciśnienia tętniczego.

Sok z granatu że być element zdrowego śniadania. Pamiętaj jednak, żeby stwierdzić zawartość cukru, jeśli kupisz gotowy sok. Dodatek cukru może popsuć dobroczynny wpływ napoju na zdrowie.

Papaja

Ten daleki owoc obniżający ciśnienie ma kompletne wyjście dla kobiet zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas natomiast inny czynnik o potwierdzonym działaniu obniżającym ciśnienie u pań z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna średniej ilości brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zlecenia na potas, 3% na magnez i 1% na wapń.

Dla twarzy na diecie obniżającej ciśnienie doskonałą możliwością dla świeżej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych wyników mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem efekty można rozmrozić albo przygotować koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie ukończone w Finlandii wskazuje, że duża zawartość likopenu, czyli karotenoidu ustalonego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie zaprezentowane w piśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u pań z ostrym poziomem likopenu ograniczało się o 55%.

Arbuz

Arbuz powoduje znaczną liczbę wody dzięki czemu korzystnie działa na panie z podwyższonym ciśnieniem farb bądź z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz że także zapobiegać wzrostowi ciśnienia u pań z prawdziwym ciśnieniem krwi.

Ponadto wynik ten uczy L-cytrulinę, która udostępnia regulację ciśnienia tętniczego dodatkowo je ogranicza. Prócz tego aminokwasy ujęte w arbuzach mogą zapobiegać wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane wyciągi z rezultatów i warzyw. Czy jest nieco bowiem istotniejszego w byciu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

0 0 votes
Daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments